ثبت پیشنهادات
ثبت پيشنهادات مشتری شامل نظرات، پیشنهادات و دیدگاههایی است که در خصوص محصولات و خدمات مجتمع نساجي بروجن از جانب مشتري مطرح مي گردد.
مشتریان می توانند از طریق کانالهای ارتباطی زیر نظرات، پیشنهادات و خواسته های خود را انتقال داده و اطمينان خاطر داشته باشند كه پس از بررسی موضوع، نتیجه به حضور مشتری گزارش مي شود.
روشهای ثبت پيشنهادات:
• ثبت اينترنتي: مشتريان مي توانند از طريق فرم ثبت پيشنهادات موجود در سايت پيشنهادات خود را مطرح نمايند.
• تماس تلفنی: مشتریان می توانند از طریق تماس تلفني با تلفن هاي ثبت شده در قسمت تماس با ما نظرات و پيشنهادات خود را به بخش خدمات مشتريان و يا فروشندگان اعلام نمایند.
• پيامك: مشتریان می توانند مشکلات یا نظراتشان را به شماره پیامک درج شده در تماس با ما پیامک بزنند.
• مراجعه حضوري: مشتریان می توانند با مراجعه حضوري به بخش فروش و يا خدمات مشتريان دفاتر مجتمع نساجي بروجن ما را از نظرات و پيشنهادات خود مطلع سازند
• پست الكترونيكي: مشتريان مي توانند با ارسال ايميل پيشنهادات خود را انتقال دهند.
• ارسال فاكس: ارسال نظرات از طريق تلفاكس های درج شده در وب سایت